tisdag 26 maj 2009

Frågor & Svar

Ni har ställt en del frågor här i bloggen, tack för ert intresse, jag bevarar dem nedan. Har ni fler frågor så kan ni maila oss eller ställa dem i kommentarerna så svarar vi så fort som möjligt :)

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: Har ni inga clipons som är remy?

Svar: Nej tyvärr. För tillfället har vi inte det.

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: Hur fäster man dessa? Eftersom dom är runda? Nagelslingor klämmer man ju licksom ihop:P:)

Svar: Du använder en tång som du trycker åt och smälter ihop dem med ditt eget hår.

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: hej, hur bred är det bruna trenset man kan beställa? :)

Svar: De flesta trensarna ligger på ca 1 meter i bredd.

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: Jag undrar hur breda trensen är om man ska använda till att limma??

Svar:De flesta trensarna ligger på ca 1 meter i bredd.

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: Jag undrar ifall ni säljer ringhair? :)

Svar: Ja , det gör vi, det hittar du här

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Fråga: Går det att avfärga syntetshår som från början var brunt men nu är färgat svart? Och vart kan man i såfall köpa avfärgning?

Svar: Jag är förvånad över att du över huvud taget lyckats färga syntetshår då färgen normalt inte fastnar på håret. Jag skulle kanske inte rekommendera en avfärgning.

~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

Tack för era frågor hoppas ni fått det svar ni ville ha!

14 kommentarer:

ella sa...

"Clip-ons set färg 4, 730 kr

FÄRDIGT CLIP-ONS SET : BRUNT HÅR
100 % äkta hår som är färdigsydd med clips. Trensen är klippt i 4 remsor. Bredden på remsorna är 14 cm, 21 cm och två stycken på 26 cm. 1 paket räcker för en normal hårförlängning. Längden på håret är cirka 47 cm"

jag undrar om clipsen redan är monterade & om man får hem det sådär och så man själv inte behöver göra nånting med håret mer än att bara sätta in det? för jag beställde förut från en annan sida där det stog att clipsen var moterade men det var dom inte då jag fick hem det. vill bara vara säker, för jag tänkte beställa dethär håret :) och om du rekomderar nått hur jag ska sköta det eller nått annat viktigt att veta. tacksam för svar!

TajMahal sa...

Hej Ella!

Ja, clip-on setten är färdigmonterade set med påsydda clips.

Välkommen!

Izabell sa...

hejsan, jag har en fråga. jo det är så att keratinwax håret, måste man ha värmetång om man gör hemma eller kan man ha vanlig plattång ?

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar om ni har öppet på nationaldagen, eller är det stängt då?
Tacksam för svar :)

Anonym sa...

hej. Jag har ganska tjockt hår och har hört att 120 cm bred förlägning brukar räcka då. Har ni det i svart?

Christine eriksson sa...

Hej, jag har försökt kontaktat er ett tag nu för det står på eran hemsida att man ska kontakta er om inte ens hårförlägning har kommit efter 5 dagar. Nu har jag väntat i 2 veckor på mitt hår och jag väntar fortfarande. Jag får inget svar av er när jag skriver ifrån min e-mejl, så jag börjar bli orolig !

anna sa...

hej!
jag undrar om ni har öppet den 30 december, dagen före nyår? eller har ni stängt då?

emma sa...

Hej! när man ska välja längd så står det ew 14 eller 16 eller något annat nummer, men vad betydet det?
kan ni inte svara på frågan rätt så snart för jag vill gärna beställa men jag vill veta vad det betyder innan :P

ida sa...

när man har beställt hårförlägning, efter ungefär hur många dagar får man det ?

svar fort som möjligt tack :)

Evelina sa...

jag undrar vad man ska andvända om man ska limma fast löshåret?

Anonym sa...

Köp inte från detta skitställe!!! Har skickat tillbaka hår och efter det upphör kontakt! Lämnar in polisanmälan och konsumentverket i veckan för nu får det vara nog! Snälla- ALLA ni andra missnöjda- gör samma sak- enda sättet att stoppa dem!!!!

Anonym sa...

Köp inte från detta skitställe!!! Har skickat tillbaka hår och efter det upphör kontakt! Lämnar in polisanmälan och konsumentverket i veckan för nu får det vara nog! Snälla- ALLA ni andra missnöjda- gör samma sak- enda sättet att stoppa dem!!!!

Anonym sa...

Grym blogg du har. Besök gärna www.mer6.se, en grym sexcommunity och blogg

Kram
Stefan

Malin sa...

Hej! När har eran butik öppet?